PAGES

Thursday, June 30, 2011

Di suatu ketika..Goat Milk Coffee Arabica

Goat Milk Coffee Arabica


Bermulanya disini...Goat Milk Coffee Arabica
Tahun : 2009

Tempat : Salah satu restoren area Kerinchi, KL.




Kebiasaannya apabila semingguan penat bekerja ( waktu tu keja siang malam ) & ingin mencuba kelainan, saya dan rakan2 akan makan luar dari Shah Alam. So, kami pun drive menuju ke Kerinchi, KL. Macam biasa, order apa yang patut. Ikan tiga rasa, udang goreng tepung, kailan ikan masin & macam2 lagi lah & tak lupa rojak buah ( wajib ). Air mcm biasa hehehhee..air suam ye kak. Kerana air suam ni lah yang terbaik dari air2 yang lain.

Sambil menunggu makanan, tgk tv yang ada dlm kedai tu ( tp cerita tgh tak best ), so terpandang la satu brochure kopi. Time tu dlm hati kata " mcm2 kopi ada skrg, yg nie byk btol khasiat. Betol ke tak nie "..

KEBAIKAN SUSU KAMBING COFFEE ARABICA



• Penyakit Hati
• Penyakit Kuning
• Sakit Buah Pinggang
• Asma/ Semput/ Lelah
• Gout
• Hepatitis A
• Kanser
• Atritis (Sakit Tulang Belakang)
• Alergik
• Mati Pucuk (Impotensi)
• Sakit Tibi
• Sakit Paru-Paru
• Migrain
• Masalah Kulit
• Membina Darah
• Reumatik
• Tekanan Darah Tinggi
• Kencing Manis
• Lemah Jantung
• Bronkitis (Sebelum Asma)
• Osteoperosis (Tulang Rapuh)
• Kecantikan Kulit
• Menguatkan Tulang
• Sakit Kurang Darah
• Gastrik
• Pembentukan Tulang & Gigi
• Cepat Letih
• Lemah Badan
• Menguatkan Antibodi
• Menambah Tenaga
• Terasa Kenyang


Memandang bosan menunggu makanan siap, saya pun suggest kt member. Kita try air nie nak, nanti saya bayar. Saya minum sikit, awak minum sikit. Bukan ape, in case kopi nie tak sedap..tak de la membazir sgt. Dua org minum satu gelas, dh tentu tak membazir. Membazir kan amalan syaitan.

So, saya pun order la Goat Milk Coffee Arabica nie . Sekejap dh sampai. Nampak mcm sedapppp...tapi kena cuba dulu.



So, dgn Bismillah. Saya pun mula minum. Mmmm...sedappp! Tapi saya tetap bagi member saya rasa jugak. So, dia pun cakap sedappppp...Saya tersenyum sendiri. Setelah secawan tu habis di minum, saya pun panggil pelayan tu bagi 2 packets lagi tapi tak payah bancuh. Saya nak minum kat rumah ...hehehehe..harga sepaket kalau tak bancuh RM2.50  Kalau dh siap bancuh RM2.70. Takpe, sedap punya pasal tetap beli jugak. Mana nak carik kt Shah Alam. Dibuatnya tak ade, kena la drive ke KL sebab nak minum kopi kambing yang sedap nie huhhuuhhuhu..

Dipendekkan cerita, satu minggu tu minuman favourite saya adalah Goat Milk Coffee Arabica. Mana tak nya, sebelum nie kalau joging lari ala kadar je. So timing jogging gitu je la. Lepas saya minum Goat Milk Coffee Arabica, saya boleh jogging lagi jauh ( macam iklan shell la pulak, boleh pergi lagi jauh ). Biasanya saya lari 2-4 pusingan Tasik Raja Lumut tu. Tapi setelah minum Goat Milk Coffee Arabica, boleh lari 9-10 pusingan. Wahhhh...saya sendiri macam tak percaya, so sejak tu saya minum Goat Milk Coffee Arabica setiap hari. Satu hari 3 kali, pagi tengahari & petang. Kadang-kadang sampai 4-5 kali jugak la..hehehe..favourite katakan. Bkhasiat pulak tu..
Tapi yang pastinya, saya sangat2 bersyukur kerana Allah telah menemukan saya dgn Goat Milk Coffee Arabica nie dan coffee nie serasi & menyembuhkan gastrik serta sakit-sakit sendi sebelum nie. Maksudnya kelebihan, khasiat Goat Milk Coffee Arabica nie menjadi kat saya. Best sgttttt...Alhamdulilllah.

Sejak tu, saya berusaha mencari penjual Goat Milk Coffee Arabica nie. Sebab kalau minum hari2 RM2.70 or beli kat kedai memang tak berbaloi. Rezeki saya, akhirnya berjumpa dengan salah seorang pengedar kopi tersebut. Dan entah macamana pulak idea datang, nak menjadi pengedar Goat Milk Coffee Arabica nie jugak. ( since khasiat nya boleh tahan, so apa salahnya )
Berkongsi info sihat tentang Goat Milk Coffee Arabica dengan orang lain.
Sejak  itulah saya mula menjual Goat Milk Coffee Arabica nie.
Hantar kat kedai, restoren, orang perseorangan dsb. Kawan-kawan yg sebelum nie tak tahu Goat Milk Coffee Arabica nie mula mencuba & terus membeli dari saya. Alhamdulillah..

So, sesiapa kat luar sana berminat mencuba keenakan Goat Milk Coffee Arabica boleh inbox or add saya di facebook dgn  email in  aisya12c@gmail.com.

Semoga kita sama-sama dapat menikmati keenakkan Goat Milk Coffee Arabica & mendapat kebaikan dari khasiat nya.


Salam mesra dari saya,
Aisya
aisya12c@gmail.com

No comments:

Post a Comment